Saturday, October 10, 2009

IFMA World Championship


Attention-To all those interested in participating in the IFMA World Championships and also the Thai Kings Cup which will be held from the 27Nov until the 5th of December in Bangkok.
Open to those between 18-35yrs.
Kepada mereka yang ingin mengambil bahagian dalam Kejohanan Sedunia IFMA dan juga 'Thai King's Cup' yang akan berlangsung di Bangkok dari 27 Nov-5Dec 09.
-tolong emailkan rekod latarbelakang perlawanan anda dan kami akan uruskan supaya anda hadiri satu sesi pemilihan yang akan dijalankan oleh Ketua Jurulatih kami, Rungchai.
-Mereka yang terpilih akan dilatih secara percuma dan segala perbelanjaan anda ketika mengahadiri kejohanan ini akan ditanggung oleh pihak kami.
Terbuka kepada mereka yang berumur antara 18-35tahun.


Those of you with fight experience and feel you've got what it takes to be a part of our team to the upcoming IFMA World Championships, please email us your fighter profile and we will arrange for you to attend selections which will be held by our Head Coach, Rungchai.
-you will be trained at The Malaysian Tigers Gym for free and all expenses at the World Championships will be bourne by us.
Kindle email/ Sila email -mailto:-malaysiantigers@gmail.com

No comments:

Followers