Monday, February 9, 2009

Congratulations Boxxevents

On behalf of the Malaysian Tigers-

We would like to congratulate Boxxevents on a Championship well organised. I can honestly say we truly enjoyed the fights and the degree of professionalism at which the events were handled.


We would also like to wish a speedy recovery to all those injured in the event especially to Alex Lim, Seethanonchai Sor Chitlada, Barbod and also Hamdan Mokhtar. I hope you are all up and fighting ASAP!






Alex Lim

3 comments:

fickhriey said...

Tahniah kpd boxer Malaysian Tiger yg menang fight d Cheras kelmarin (7&8 Feb 09) dgn adanya Pesaing spt Malaysia Tiger, M-150, Boxx dan lain2, pasti Muay Thai di Malaysia ini akan menjadi setaraf seperti Jaguh Muay Thai d luar sana & secara automatic Malaysia akan mnjadi trkenal d seluruh dunia. Akan dtg bila sebut je Boxer dr Malaysia org akan gerun & Kita akan menjadi tumpuan. Tetapi pd masa yg sama ada cabaran lain yg kita kena lawan, contohnya. Ada org yg tk senang bila kita berjaya, Mareka akan melagakan antara satu sama lain. Pedulikan lah mereka,dan kita usaha kehadapan utk lebih Maju. Akhir sekali semoga berjaya utk Malaysian Tiger.
*Regard-= Fickh frm Membership KawanBoXX (BoxxEvent)
Sy ada sedikit pertanyaan.
Sudah kah Malaysian Tiger menubuhkan Kelab Peminat (Fan Club) utk peminat Malaysian Tiger sendiri?
*Jika belum lagi cadangan sy tubuhkn lah FanClub MT utk meriahkan suasana*

*Regard-= Fickh frm Members of KawanBoXX (BoxxEvent)*

Osysnet said...

Terima kasih Fickhriey,

Ya saya setuju dengan pendapat anda.Persaingan antara kelab-kelab ini sangat baik,cuma kami harus memperingatkan ahli-ahli kami supaya saling menghormati antara satu sama lain. Ada juga yang tersilap kata atau tersalah langkah, takpe, kita perbetulkannya.Majulah Muaythai untuk Malaysia :)

Congratulations to you and all the members of KawanBoXX on a job well done.Regards from all the Malaysian Tigers.

shauqie said...

Setinggi-tinggi tahniah kepada Malaysian Tigers. Anda semua berjuang habis-habisan. Kami berbangga dengan kamu semua. Berlatih gigih lagi yaa di Samui.

ps: Team captain jaga baik-baik jaguh-jaguh Malaysia. Mereka mempunyai potensi besar untuk menjadi jaguh dunia.

TAHNIAH!

Followers